Spoko loko

Całymi dniami słucham w pracy radia i czuję się powoli, ale systematycznie dobijana przez reklamy. Szczególnych ubytków szarej masy doznaję dzięki panu Edwardowi, który leczy sobie prostatę za pomocą Prostalong Complex. Panu Edwardowi przyznaję medal złoty, srebro za to należy się panu Każdeckiemu, który ma 36 lat i ksywę ‚Każdy’ (cóż za finezyjny pomysł copywritera!) i mówi kolegom „spoko loko luz i sponton” po kupieniu Renault. Obaj kiedyś pożałują swoich wyborów!

Reklamy

5 responses to “Spoko loko

  1. taa, bo ten tego chcialem powiedziec ze to tez moja wina.
    Ale tak na serio, to wylacz im konto, pozaluja wczesniej! a ty para fifa rafo ziom bo pojedziem !

Skomentuj

Proszę zalogować się jedną z tych metod aby dodawać swoje komentarze:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s